Niedoceniana siła e-mail marketingu. Część I.

Z badania Instytutu Badań Rynkowych wynika, że 97% polskich internautów korzysta z poczty elektronicznej, a 70% z nich sprawdza skrzynkę raz dziennie. Innymi słowy e-mail wciąż pozostaje w Polsce najpopularniejszą formą e-komunikacji, wyprzedzając serwisy społecznościowe, komunikatory i nawet czaty. Z pewnością Wy również korzystacie z poczty mailowej. A teraz zastanówcie się, jak często używacie e-mail jako narzędzie marketingowe? Jak często angażujecie swoich klientów poprzez kampanie e-mail marketingu i czy w ogóle próbowaliście to robić? Poniżej zebraliśmy dla Was garść statystyk, które pokazują, że warto dołączyć e-mail marketing do swoich działań reklamowych, a intrygująca kampania e-mail może przynieść ogromne korzyści.

Kilka ważnych i ciekawych informacji, które powinniście wiedzieć zanim zaczniecie planować swoją kampanie marketingu e-mail:

  • 97% polskich internautów korzysta z poczty e-mail.
  • 75% posiadaczy telefonów komórkowych w Polsce sprawdza swoje skrzynki na urządzeniu mobilnym.
  • 17% internautów korzysta z poczty e-mail na tabletach.
  • 35% polskich użytkowników Internetu ma 2 konta mailowe.
  • 6% internautów w Polsce deklaruje posiadanie więcej niż 4 elektronicznych skrzynek pocztowych.
  • W 2013 r. tylko w Stanach Zjednoczonych wysłano 838 miliardów wiadomości marketingowych.

Liczby wskazują na to, że e-mail i komunikacja marketingowa za pośrednictwem tego kanału ma w sobie ogromny potencjał. Na co zatem należy zwrócić uwagę, jeśli już zdecydujemy się na rozpoczęcie swojej kampanii?

Odpowiedź na to pytanie już wkrótce na naszym blogu.

Zdjęcie: Flickr, autor Financial Times Photos

Kategoria: E-biznes | Porady
0 komentarzy0

Twój komentarz