Jak ułatwić zarządzanie kanałami social media?

Od kilku lat media społecznościowe zyskują na popularności i zrzeszają coraz więcej użytkowników. Najpopularniejszym kanałem social media w Polsce od dłuższego czasu jest Facebook, a założenie na portalu  fanpage’a, jest doskonałym sposobem na zbudowanie grupy odbiorców wokół marki. Dzięki zintegrowanym narzędziom społecznościowym 1&1 możesz to zrobić jeszcze łatwiej, łącząc istniejący fanpage na Facebooku ze swoją firmową witryną i automatycznie aktualizować go z poziomu strony.

Narzędzia społecznościowe 1&1 przydają się również wtedy, gdy dopiero zakładasz fanpage na Facebooku. Za pomocą 1&1 Centrum Social Media możesz wypełnić go treścią bezpośrednio ze strony. Dzięki temu szybciej stworzysz swój fanpage na Facebooku, a jednocześnie będzie on bardziej spójny z Twoją witryną.

Krok 1. – przygotuj się

Aby zbudować fanpage na Facebooku od zera albo dołączyć do swojej witryny już istniejący, zaloguj się w Panelu Klienta 1&1 i znajdź sekcję 1&1 Centrum Social Media w kategorii MyWebsite.

Najpierw musisz połączyć się z osobistym kontem na Facebooku. Zaloguj się na portalu, kiedy zostaniesz o to poproszony, i zezwól narzędziu Centrum Social Media na dostęp do podstawowych informacji, których potrzebuje, żeby łączyć się z Twoim kontem. Upewnij się, że przyznałeś aplikacji uprawnienie do zamieszczania wpisów na Facebooku (jest to konieczne do aktualizowania fanpage’a z wykorzystaniem nowych wpisów w witrynie) i pozwól na zarządzanie stronami w Twoim imieniu.

Krok 2. – utwórz fanpage

Teraz otrzymasz propozycję połączenia się z istniejącym fanpagem albo utworzenia nowego. Następnie kreator przeprowadzi Cię przez proces konfigurowania fanpage’a z wykorzystaniem istniejącego logo Twojej strony firmowej i informacji biznesowych. W razie potrzeby możesz zmienić każdy z tych elementów. Kiedy podstawowa strona na Facebooku zostanie utworzona, będziesz mógł dołączyć do niej dodatkowe informacje z firmowej witryny w postaci kolejnych podstron, na przykład z mapą dojazdu albo informacjami kontaktowymi. Treść będzie pobrana bezpośrednio z Twojej witryny, więc jeśli dokonasz w niej jakichś zmian, zostaną one automatycznie odzwierciedlone na Facebooku.

Po skonfigurowaniu i zintegrowaniu strony będziesz mógł używać 1&1 Centrum Social Media nie tylko do zamieszczania nowych wpisów na Facebooku, ale również do nawiązywania kontaktów z fanami i odpowiadania na ich pytania.

Ponadto, dzięki 1&1 Centrum Social Media możesz w równie łatwy sposób stworzyć swój profil na Twitterze, a za pomocą Menedżera Social Media 1&1 publikować posty jednocześnie w tych dwóch kanałach. Wszystkie komentarze użytkowników są dostępne bezpośrednio na pulpicie Twojego Menedżera.

Pamiętaj – warto korzystać z mediów społecznościowych, ponieważ w ten sposób nawiązujesz trwałe relacje ze swoimi klientami i wzmacniasz wizerunek swojej firmy.

Więcej informacji o naszym Centrum Social Media znajdziesz na stronie http://1and1s.pl/csm.

Kategoria: E-biznes | Porady
0 komentarzy0

Twój komentarz